Centrul de daune Groupama Iasi

Centrul de daune Groupama Iasi

 

Adresa: Str. Palat nr. 3E, mezanin, Iasi, IS, 700032
Email: regionala.est@groupama.ro
Telefon fix: 0232/221254 ; 0232/221255
Fax: 0232/221256

Telefon Avizare daune : 0374 110.110

Centru de daune filiala CAREMIL Valea Lupului

Adresa: Valea Lupului, DN 28

Program:

  • Marti 0900-1500
  • Joi 0900-1500


View Larger Map

Centru de daune filiala BOSCH AUTOMAYER Splai Bahlui.

Adresa: Splai Bahlui Mal Stang Nr 23

Program:

  • Luni 0900-1500
  • Miercuri 0900-1500
  • Vineri 0900-1500


View Larger Map

Informatii utile:

Dac? a?i ncheiat o poli?? de asigurare la Groupama Asigur?ri, n cazul producerii unui eveniment asigurat, v? rug?m s? parcurge?i urm?torii pa?i:

 

1. Anun?a?i imediat autorit??ile competente (Poli?ie, Pompieri) solicitnd ntocmirea actelor referitoare la cauzele ?i mprejur?rile producerii evenimentului asigurat, sau, dup? caz, utiliza?i instruc?iunile privind constatul amiabil.

2. Suna?i la alo Groupama: 0374-110-110, n termen de 4 zile lucr?toare de la avarie, respectiv 48 ore n caz de furt, pentru a nregistra dauna auto ?i a v? programa la constatare.

3. V? prezenta?i la centrul de constatare Groupama Asigur?ri cu urm?toarele acte, necesare deschiderii dosarului de daun?:

Avarii produse autovehiculelor asigurate CASCO

Pentru asigura?ii CASCO, actele necesare pentru deschiderea unui dosar de daune sunt urm?toarele:

  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului ;
  • Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan n timpul producerii evenimentului
  • Certificatul de nmatriculare al autoturismului asigurat
  • Cartea de identitate a vehicului asigurat
  • Copia poli?ei CASCO ?i a Anexelor, respective Specifica?iilor
  • Formularul de constat amiabil sau procesul verbal eliberat de Poli?ie sau autoriza?ia de repara?ie ?i copia dup? declara?ia n fa?a Poli?iei (dup? caz)
  • mputernicire pentru delegat, semnat? ?i ?tampilat?, dac? asiguratul este persoan? juridic?, sau mputernicire notarial?, dac? asiguratul este persoan? fizic?.

Furturi de/din autovehiculele asigurate CASCO

Furturile de/din autovehicule se anun?? imediat la sec?ia de poli?ie n raza c?reia s-a produs furtul. Actele necesare pentru deschiderea unui dosar de daune sunt urm?toarele:

  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau ?i a/al delegatului (dac? este cazul)
  • Certificatul de nmatriculare al autoturismului asigurat (n original n cazul furtului total)
  • Cartea de identitate a vehiculului asigurat (n original n cazul furtului total)
  • Copia poli?ei CASCO ?i a Anexelor, respectiv Specifica?iilor (n original n cazul furtului total)
  • Adeverin?a de la poli?ie care s? certifice producerea furtului
  • mputernicire pentru delegat, semnat? ?i ?tampilat?, dac? asiguratul este persoan? juridic?, sau mputernicire notarial?, dac? asiguratul este persoan? fizic?
  • Toate rndurile de chei ale autovehiculului furat.

 

Avarii produse de c?tre asigura?ii RCA la Groupama Asigur?ri

Persoanele p?gubite de c?tre asigura?ii RCA la Groupama Asigur?ri vor apela serviciul alo Groupama: 0374-110-110. Actele necesare pentru deschiderea unui dosar de daune sunt urm?toarele

  • Cartea de identitate / buletin de identitate ?i permisul de conducere al ?oferului autoturismului p?gubit
  • Cartea de identitate ?i certificatul de nmatriculare al vehiculului p?gubit
  • Copia certificatului de nmatriculare al autoturismului asigurat
  • Copia c?r?ii de identitate / buletinului de identitate ?i a permisului ?oferului vinovat de producerea accidentului
  • Copia poli?ei de asigurare obligatorie RCA
  • Formularul de constat amiabil sau procesul verbal eliberat de Poli?ie, n original
  • mputernicire de la p?gubit pentur persoana care deschide dosarul de daun?, semnat? ?i ?tampilat?, dac? p?gubitul este persoan? juridic?, sau mputernicire notarial?, dac? p?gubitul este persoan? fizic?

4. Groupama Asigur?ri va desp?gubi cheltuielile suportate de asigura?i conform Condi?iilor Generale Pentru Asigurarea Facultativ? (CASCO) respectiv Asigurarea Obligatorie de R?spundere Civil? Auto (RCA).

5. n cazul n care evenimentul s-a produs n afara teritoriului Romniei asiguratul este rugat s? anun?e telefonic sau prin fax Groupama Asigur?ri pentru a primi indica?ii cu privire la modul de rezolvare a cazului.


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /home/x23asigi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3413